Gå-hjem-møde om Machine Learning og undervisning

Foto af ph.d.studerende Magnus Høholt Kaspersen og Karl Emil Kjær Bilstrup

Vær med, når It-lærerforeningen, Dataekspeditioner ved DIKU, Københavns Universitet og Master i Informatikundervisning ved Institut for Datalogi, Aarhus Universitet afholder næste gå-hjem-møde i rækken med inspirationsoplæg om Machine Learning i undervisning. Det foregår onsdag den 17. november kl. 15.30-16.30.

Oplægsholdere Magnus Høholt Kaspersen og Karl Emil Kjær Bilstrup er ph.d.studerende ved Center for Computational Thinking og Design (CCTD) ved Aarhus Universitet og undersøger til daglig, hvordan man underviser i machine learning.

I et samarbejde mellem IT-lærerforeningen, Københavns Universitet og Master i Informatikundervisning afholdes gå-hjem-møder som inspiration for danske informatiklærere, gymnasielærere og andre nysgerrige med interesse i IT.

Hvornår?

Onsdag den 17. november kl. 15.30-16.30