Morten Misfeldt

Morten Misfeldt

Professor

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2020
  2. Udgivet

    Kvalitet i Dansk og Matematik: Et lodtrækningsforsøg med fokus på undersøgelsesorienteret dansk- og matematikundervisning

    Hansen, T. I., Elf, N. F., Misfeldt, Morten, Gissel, S. T. & Lindhart, B. K., 2020, Undervisningsministeriet. 249 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  3. 2019
  4. Platforms as Infrastructures for Mathematics Teachers' Work With Resources

    Tamborg, Andreas Lindenskov & Misfeldt, Morten, 1 aug. 2019, Proceedings of the Third International Conference on Mathematics Textbook Research and Development. Rezat, S., Fan, L., Hattermann, M., Schumacher, J. & Wuschke, H. (red.). Universitätsbibliothek Paderborn, s. 105-110 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. What happens when CAS procedures are objectified?—the case of “solve” and “desolve”

    Jankvist, U. T., Misfeldt, Morten & Aguilar, M. S., 1 maj 2019, I : Educational Studies in Mathematics. 101, 1, s. 67-81 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Adapting implementation research frameworks for mathematics education

    Thomas Jankvist, U., Sánchez Arguilar, M., Dreyøe, J. & Misfeldt, Morten, 2019, CERME 11 proceedings.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Advances in Quantitative Ethnography: First International Conference, ICQE 2019, Madison, WI, USA, October 20–22, 2019, Proceedings

    Eagan, B. (red.), Misfeldt, Morten (red.) & Siebert-Evenstone, A. (red.), 2019, Springer. 360 s. (Communications in Computer and Information Science).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    CAS Assisted Proofs in Upper Secondary School Mathematics Textbooks

    Thomas Jankvist, U. & Misfeldt, Morten, 2019, I : REDIMAT - Journal of Research in Mathematics Education. 8, 3, s. 232-266 35 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Designing inquiry-based teaching at scale: Central factors for implementation

    Larsen, D. M., Lindhart, B. K., Hjelmborg, M. D., Dreyøe, J., Michelsen, C. & Misfeldt, Morten, 2019, CERME 11 proceedings.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  10. Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

    Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, Andreas Lindenskov, Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, Morten, 2019, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education . Jankvist, U. T., van den Heuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (red.). Utrecht University : European Society for Research in Mathematics Education / ERME, s. 4162 - 4169 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  11. E-pub ahead of print

    Material representations in mathematical research practice

    Johansen, Mikkel Willum & Misfeldt, Morten, 2019, I : Synthese. s. 1-21 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

    Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, Morten, 2019, I : Designs for learning. 11, 1, s. 64-71 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...22 Næste

ID: 226813725