Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Prototypiske effekter i didaktisk forskning : En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. / Hansen, Thomas Illum; Misfeldt, Morten.
I: Cursiv, Bind 13, 2014, s. 59-78.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Hansen, TI & Misfeldt, M 2014, 'Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”', Cursiv, bind 13, s. 59-78.
APA
Hansen, T. I., & Misfeldt, M. (2014). Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. Cursiv, 13, 59-78.
Vancouver
Hansen TI, Misfeldt M. Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. Cursiv. 2014;13:59-78.
Author
Bibtex
@article{d3c8830d4bc647258e2d4ebc645fd1ea,
title = "Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”",
author = "Hansen, {Thomas Illum} and Morten Misfeldt",
year = "2014",
language = "Dansk",
volume = "13",
pages = "59--78",
journal = "Cursiv",
issn = "1901-8878",
publisher = "DPU, Aarhus Universitet",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Prototypiske effekter i didaktisk forskning
T2 - En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”
AU - Hansen, Thomas Illum
AU - Misfeldt, Morten
PY - 2014
Y1 - 2014
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 13
SP - 59
EP - 78
JO - Cursiv
JF - Cursiv
SN - 1901-8878
ER -
ID: 231951921