Kundeservice og kunstig intelligens

Plakat

Kundeoplevelsen er essentiel, hvis virksomheder skal sikre kunders loyalitet og tilfredshed. I 2018 fremhævede Gartner, at “I 2020 vil kunder klare 85% af deres henvendelser til kundesupport uden at interagere med et menneske”.

På dette webinar sættes der fokus på forudsigelsen og ses nærmere på chatbots og automatiseret kundeservice i 2020. Du kan også blive klogere på udviklingen af chatbotfunktionen med et særligt fokus på, hvordan kundeoplevelsen kan optimeres, når vi møder teknologien i en samtale.

Derfor åbnes døren for den nyeste forskningsviden på området med inddragelse af to praksisnære cases, der kan belyse kundeperspektivet i de webmedierede korridorer.

Arrangementet er relevant for SMV'er, der gerne vil i gang med at bruge de nye teknologiske muligheder for at skabe nye, effektive og bedre kunderelationer.

Oplægsholder er Professor Stephen Alstrup, Datalogisk Institut, Københavns Universitet.

Se det fulde program og tilmeld dig her