Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen? / Misfeldt, Morten; Hanghøj, Thorkild.
I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 36, Nr. 104, 2016, s. 104-116.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
Misfeldt, M & Hanghøj, T 2016, 'Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen?', Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, bind 36, nr. 104, s. 104-116.
APA
Misfeldt, M., & Hanghøj, T. (2016). Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen? Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, 36(104), 104-116.
Vancouver
Misfeldt M, Hanghøj T. Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen? Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 2016;36(104):104-116.
Author
Bibtex
@article{b880e711ba014bc8aa5476b9dfcd22cd,
title = "Spildidaktik – n{\aa}r indhold og aktivitet smelter sammen?",
author = "Morten Misfeldt and Thorkild Hangh{\o}j",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "36",
pages = "104--116",
journal = "Kvan - et tidsskrift for l{\ae}reruddannelsen og folkeskolen",
issn = "0107-4016",
number = "104",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen?
AU - Misfeldt, Morten
AU - Hanghøj, Thorkild
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 36
SP - 104
EP - 116
JO - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen
JF - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen
SN - 0107-4016
IS - 104
ER -
ID: 231956811