Viktor Holm-Janas
Ph.d.-stipendiat
Center for Digital Education
Human-Centred Computing
Sigurdsgade 41
2200 København N.
ORCID: 0000-0001-8772-6661
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Active Learning Observation Networks: Visualizations, analyses and relations to didactic theory
Alavi, K., Holm-Janas, Viktor & Bruun, Jesper, 2022. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Marsbasen - fysik c i gymnasiet
Bruun, Jesper, Andersen, I. V. K., Alavi, K., Harder, S. & Holm-Janas, Viktor, 2022, Håndbog i scenariedidaktik. Fougt, S. S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). 1 udg. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 288-301 12 s. (Didaktiske studier; Nr. 8).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 174154670
Flest downloads
-
106
downloads
Structure and dynamics of a nanodisc by integrating NMR, SAXS and SANS experiments with molecular dynamics simulations.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Active Learning Observation Networks: Visualizations, analyses and relations to didactic theory
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
12
downloads
Communicative Musicality, Learning and Energy: A Holographic Analysis of Sound Online and in the Classroom
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet