Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere. / Misfeldt, Morten; Moser, Thomas.

I: quarterly, Bind 2005, Nr. 4, 2005.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Misfeldt, M & Moser, T 2005, 'Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere', quarterly, bind 2005, nr. 4.

APA

Misfeldt, M., & Moser, T. (2005). Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere. quarterly, 2005(4).

Vancouver

Misfeldt M, Moser T. Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere. quarterly. 2005;2005(4).

Author

Misfeldt, Morten ; Moser, Thomas. / Matematik+krop=10-4? Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere. I: quarterly. 2005 ; Bind 2005, Nr. 4.

Bibtex

@article{8133c36d2e54429dbc6111ae92f8ceaf,
title = "Matematik+krop=10-4?: Er der p{\ae}dagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idr{\ae}t? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede sp{\o}rgsm{\aa}let til en gruppe seminariel{\ae}rere",
author = "Morten Misfeldt and Thomas Moser",
year = "2005",
language = "Dansk",
volume = "2005",
journal = "quarterly",
issn = "1603-2128",
publisher = "The Danish University of Education",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Matematik+krop=10-4?

T2 - Er der pædagogiske gevinster ved at forene undervisning i matematik og idræt? To forskere fra Learning Lab Denmark stillede spørgsmålet til en gruppe seminarielærere

AU - Misfeldt, Morten

AU - Moser, Thomas

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2005

JO - quarterly

JF - quarterly

SN - 1603-2128

IS - 4

ER -

ID: 227418082