AI Denmark kick-off

AI Denmark eventbillede
Foto: AI Denmark

Skal jeres virksomhed deltage i et skræddersyet udviklingsforløb, hvor kunstig intelligens bruges til at realisere potentialet for jeres digitaliseringsmål? Mød virksomhedsledere og forskere, der viser hvordan virksomheder kan udnytte kunstig intelligens i praksis. Med afsæt i håndgribelige eksempler fra dansk erhvervsliv afholder AI Denmark en digital konference med fokus på virksomheders muligheder og udfordringer i arbejdet med data og kunstig intelligens. Du kan tilmelde dig her.

Dette er dag 1 i AI Denmarks kick-off event. Dag 2 er et lukket arrangement for virksomheder, der deltager i projektet, men Dag 1 er åben for alle interesserede.

Om AI Denmark

AI Denmark inspirerer og hjælper små og mellemstore virksomheder med at komme hurtigere i gang med at udnytte data og AI-værktøjer i deres digitale omstillingsproces. Målet er at gøre digitalisering og kunstig intelligens praksisnært og letforståeligt – og omsætte de mange muligheder til vækst og øget konkurrenceevne.

AI Denmark faciliterer en række aktiviteter i dansk erhvervsliv med udgangspunkt i kunstig intelligens. Blandt andet tages 120 virksomheder, særligt inden for fremstillingssektoren, med på en 6 måneders udviklingsrejse med fokus på at bruge data til at få et konkurrencemæssigt forspring og en fremtidssikret forretningsmodel.

AI Denmark er et samarbejde mellem DTU, Teknologisk Institut, Alexandra Instituttet, Aalborg Universitet, ITU og Københavns Universitet og er støttet af Industriens Fond.

Du kan tilmelde dig her.