Gå-hjem-møde om sundhed og informatik

Vær med, når It-lærerforeningen, Dataekspeditioner ved DIKU, Københavns Universitet og Master i Informatikundervisning ved Institut for Datalogi, Aarhus Universitet afholder næste gå-hjem-møde i rækken med inspirationsoplæg om sundhed og informatik onsdag den 16. marts kl. 15.30-16.30.

Oplægsholder Tariq Osman Andersen er lektor ved Datalogisk Institut på Københavns Universitet og forskningschef i virksomheden Vital Beats. Han arbejder med forskning, udvikling og implementering af patientcentreret digital sundhed og AI-baserede systemer til klinisk beslutningstagning.

I et samarbejde mellem IT-lærerforeningen, Københavns Universitet og Master i Informatikundervisning afholdes gå-hjem-møder som inspiration for danske informatiklærere, gymnasielærere og andre nysgerrige med interesse i IT.

Hvornår?

Onsdag den 16. marts kl. 15.30-16.30