For virksomheder
Til IT Karrieredag får din virksomhed en unik mulighed for at møde vores studerende på deres hjemmebane og skabe kontakt til potentielle medarbejdere.
Virksomheder med et Premium medlemskab af DIKU Business Club får en gratis stand og har fortrinsret.
Det er ikke længere muligt at tilmelde sig som virksomhed - vi lukkede for tilmeldingen den 17. april.
Standplads
I år har vi arbejdet hårdt på at optimere standpladserne til IT Karrieredag ved at måle alle pladserne op for at sikre den bedste mulige fordeling af virksomheder og flow af studerende. Derfor udbyder vi i år 3 typer stande, der fordeler sig således:
- 26 Premium stande á 5m2 (3 højborde, plads til 2-3 rollups & 5 personer).
- 24 Store stande á 2m2 (2 højborde, plads til 2 rollups & 3 personer).
- 7 Små stande á 1m2 (1 højbord, plads til 1 rollup & 2 personer).
Opsætning af stande kan ske fra kl. 11.00 samme dag. I sørger selv for at opsætte jeres stande. Nedtagning af stande sker fra kl. 18.00, hvor Karrieredagen officielt slutter.
Der vil være strømforsyning jævnt fordelt over hele standområdet. Har I meget strømkrævende udstyr, bedes I selv medbringe ekstra stikdåser og evt. forlængerledninger. Der vil være Wifi til rådighed.
Program
11.00-13.00 | Ankomst og opstilling af stande |
12.00-14.30 | Frokost kan nydes når ønskes i særskilte lokaler |
13:00-18:00 | Standområdet på IT Karrieredagen er åbent |
13.15-14.15 | One Minute of Madness i auditoriet |
16.00-18.00 | Fredagsbaren er åben |
18.00 | IT Karrieredag 2023 slutter - oprydning |
Vær opmærksom på:
- One minute of madness foregår i vores største auditorium, hvor virksomhederne pitcher deres tilbud til de studerende.
- Der vil være opsat loungeområder med reserverede 1-1 borde, hvor man kan invitere studerende til at få en mere dybdegående snak om jobmuligheder, karriereperspektiver eller projektsamarbejde.
- Standområde der har åbent fra start til slut.
Vi vil igen i år også guide de studerende via CV-hjælp, så I forsat modtager endnu mere spændende ansøgninger fra vores kandidater. Vi indhenter disse CV’er fra vores studerende og sender dem til de af jer, der er interesseret i at modtage dem. Det kan I krydse af i tilmeldingsskemaet.
Forplejning
I år tilbyder vi en let frokost til de deltagende virksomheder, der vil blive serveret fra kl. 12.00 til 14.30. I vil alle få udleveret en kurv med kaffe/te, vand og snacks inden kick-off. Sidst på dagen vil der være mulighed for networking med de andre virksomheder og studerende, hvor vi byder på øl, vand og snacks.
Kommunikation
Vi sender jer mere praktisk information pr. e-mail, når jeres tilmelding er bekræftet. I vil modtage et link, hvorpå vi løbende lægger alle informationer ud til deltagende virksomheder. Alt praktisk samlet ét sted.
Vi begynder at annoncere Karrieredagen for studerende i marts 2023.
Obs! Vi gør opmærksom på, at der vil blive fotograferet og filmet på dagen. Materialet bruges til omtale af IT Karrieredag på Københavns Universitets og Datalogisk Instituts hjemmesider og officielle sociale medier, i materiale trykt af KU samt til annoncering af fremtidige IT Karrieredage på Datalogisk Instituts hjemmeside og officielle sociale medier.
Info
Hvornår? Fredag den 12. maj 2023 kl. 13.00 - 18.00
Hvor? Vandrehallen, HCØ bygningen, Universitetsparken 5, 2100 Kbh Ø
Tilmeldingen er lukket for virksomheder for 2023