Daniel Spikol
Lektor, Gæstelektor
Human-Centred Computing
Sigurdsgade 41, 2200 København N.
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Medlem af:
ORCID: 0000-0001-9454-0793
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2011
- Udgivet
Expanding the role of design to support CSCL
Spikol, Daniel, 2011, I: Connecting Computer-Supported Collaborative Learning to Policy and Practice: CSCL 2011 Conf. Proc. - Short Papers and Posters, 9th International Computer-Supported Collaborative Learning Conf.. s. 942-943 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Mobile Devices as Support Rather than Distraction for Mobile Learners: Evaluating Guidelines for Design
Eliasson, J., Pargman, T. C., Nouri, J., Spikol, Daniel & Ramberg, R., 2011, I: International Journal of Mobile and Blended Learning. 3, 2, s. 1-15 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 255982914
Flest downloads
-
53
downloads
Programming and Computational Thinking in Mathematics Education: An Integration Towards AI Awareness
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
50
downloads
Adaptable smart learning environments supported by multimodal learning analytics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
22
downloads
Student experiences in a university preparatory programming course
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet