Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. / Misfeldt, Morten.
Håndbog om matematik i grundskolen. red. / Michael Wahl Andersen; Peter Weng. 1. udg. Dansk Psykologisk Forlag, 2013. s. 416-430.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Misfeldt, M 2013, Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. i MW Andersen & P Weng (red), Håndbog om matematik i grundskolen. 1 udg, Dansk Psykologisk Forlag, s. 416-430.
APA
Misfeldt, M. (2013). Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. I M. W. Andersen, & P. Weng (red.), Håndbog om matematik i grundskolen (1 udg., s. 416-430). Dansk Psykologisk Forlag.
Vancouver
Misfeldt M. Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. I Andersen MW, Weng P, red., Håndbog om matematik i grundskolen. 1 udg. Dansk Psykologisk Forlag. 2013. s. 416-430
Author
Bibtex
@inbook{081a37d813254a9ba4f13f80d9be7db8,
title = "Mellem l{\ae}ringspotentiale og skuffelse: et bud p{\aa} en it-didaktik for matematik",
author = "Morten Misfeldt",
year = "2013",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7706-741-7",
pages = "416--430",
editor = "Andersen, {Michael Wahl} and Peter Weng",
booktitle = "H{\aa}ndbog om matematik i grundskolen",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
edition = "1",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik
AU - Misfeldt, Morten
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-7706-741-7
SP - 416
EP - 430
BT - Håndbog om matematik i grundskolen
A2 - Andersen, Michael Wahl
A2 - Weng, Peter
PB - Dansk Psykologisk Forlag
ER -
ID: 231951833