Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv : Respons til Blomhøj. / Misfeldt, Morten.

I: Sammenlignende Fagdidaktik, Bind 6, 2021, s. 109-119.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Misfeldt, M 2021, 'Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj', Sammenlignende Fagdidaktik, bind 6, s. 109-119. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744

APA

Misfeldt, M. (2021). Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj. Sammenlignende Fagdidaktik, 6, 109-119. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744

Vancouver

Misfeldt M. Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj. Sammenlignende Fagdidaktik. 2021;6:109-119. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744

Author

Misfeldt, Morten. / Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv : Respons til Blomhøj. I: Sammenlignende Fagdidaktik. 2021 ; Bind 6. s. 109-119.

Bibtex

@article{de25838a12c84b9cbcfbee87e8da2231,
title = "Unders{\o}gende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv: Respons til Blomh{\o}j",
author = "Morten Misfeldt",
year = "2021",
doi = "10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744",
language = "Dansk",
volume = "6",
pages = "109--119",
journal = "Sammenlignende Fagdidaktik",
issn = "2794-1663",
note = "sjette symposium for sammenlignende fagdidaktik, SFD6 ; Conference date: 14-11-2019 Through 15-11-2019",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv

T2 - sjette symposium for sammenlignende fagdidaktik

AU - Misfeldt, Morten

PY - 2021

Y1 - 2021

U2 - 10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744

DO - 10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 6

SP - 109

EP - 119

JO - Sammenlignende Fagdidaktik

JF - Sammenlignende Fagdidaktik

SN - 2794-1663

Y2 - 14 November 2019 through 15 November 2019

ER -

ID: 272635202