Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen. / Magnussen, Rikke; Misfeldt, Morten.

In: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Vol. 2014, No. 1, 01.03.2014, p. 88-92.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Magnussen, R & Misfeldt, M 2014, 'Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen', MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, vol. 2014, no. 1, pp. 88-92.

APA

Magnussen, R., & Misfeldt, M. (2014). Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, 2014(1), 88-92.

Vancouver

Magnussen R, Misfeldt M. Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2014 Mar 1;2014(1):88-92.

Author

Magnussen, Rikke ; Misfeldt, Morten. / Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen. In: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2014 ; Vol. 2014, No. 1. pp. 88-92.

Bibtex

@article{37a5dfed20974d98b8912ad2036ca9c9,
title = "N{\aa}r to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen",
keywords = "Naturfagsspecifik innovationskompetence",
author = "Rikke Magnussen and Morten Misfeldt",
year = "2014",
month = mar,
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "2014",
pages = "88--92",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Når to bliver til flere: Om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen

AU - Magnussen, Rikke

AU - Misfeldt, Morten

PY - 2014/3/1

Y1 - 2014/3/1

KW - Naturfagsspecifik innovationskompetence

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2014

SP - 88

EP - 92

JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

SN - 1604-8628

IS - 1

ER -

ID: 231945212