Daniel Spikol
Lektor, Gæstelektor
Human-Centred Computing
Sigurdsgade 41, 2200 København N.
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Medlem af:
ORCID: 0000-0001-9454-0793
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
Investigating how to design interactive learning environments to support students' learning of upper secondary and university math
Mehanovic, S. & Spikol, Daniel, 2012, s. 782-786. 5 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Learning and technological designs for mobile science inquiry collaboratories
Pea, R., Milrad, M., Maldonado, H., Vogel, B., Kurti, A. & Spikol, Daniel, 2012, Orchestrating Inquiry Learning. Taylor and Francis/Routledge, s. 105-127 23 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Designing better mobile collaborative laboratories for ecology field work for upper secondary schools
Spikol, Daniel & Otero, N., 2012, Proceedings 2012 17th IEEE International Conference on Wireless, Mobile and Ubiquitous Technology in Education, WMUTE 2012. s. 77-81 5 s. 6185001Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 255982914
Flest downloads
-
55
downloads
Programming and Computational Thinking in Mathematics Education: An Integration Towards AI Awareness
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
50
downloads
Adaptable smart learning environments supported by multimodal learning analytics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
23
downloads
Student experiences in a university preparatory programming course
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet