Morten Misfeldt
Professor
Center for Digital Education
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Human-Centred Computing
Sigurdsgade 41, 2200 København N.
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
Didaktik og digitale medier
The Relationship Between Number Names and Number Concepts
Ejersbo, L. R. & Misfeldt, Morten, 2015, Primary mathematics study on whole numbers : ICMI Study 23 conference proceedings. Sun, X., Kaur, B. & Novotná, J. (red.). 1 udg. University of Macao, Bind 1. s. 84-91 8 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
CAS-induced difficulties in learning mathematics?
Jankvist, U. T. & Misfeldt, Morten, 1 mar. 2015, I: For the Learning of Mathematics. 35, 1, s. 15-20 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Semiotic Scaffolding in Mathematics
Johansen, Mikkel Willum & Misfeldt, Morten, 29 jan. 2015, I: Biosemiotics. 8, 2, s. 325-340 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Teachers' Understanding of Learning Goals
Krog Skott, C., Slot, M. F., Carlsen, D. & Misfeldt, Morten, 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
An ethnomathematical study of play in minecraft
Kørhsen, K. L. & Misfeldt, Morten, 2015, Nordic research in mathematics education. Silfverberg, H., Kärki, T. & Hannula, M. (red.). University of Turku, Department of Teacher Education, s. 205-214 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Material and Social Conditions for the Development of Mathematics
Misfeldt, Morten & Johansen, Mikkel Willum, 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Panel Debate: Technics and technology in mathematics and mathematics education
Misfeldt, Morten, 1 dec. 2015, History and Epistemology in Mathematics Education. Barbin, E., Jankvist, U. T. & Kjeldsen, T. H. (red.). 1 udg. Danmarks Pædagogiske Universitet, Bind 1. s. 41-58 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Formal Proof And Exploratory Experimentation: A Lakatosian View On The Interplay Between Examples And Deductive Proof Practices In Upper- Secondary School
Misfeldt, Morten, Danielsen, K. & Krag Sørensen, H., 1 dec. 2015, History and Epistemology in Mathematics Education. Barbin, E., Jankvist, U. T. & Kjeldsen, T. H. (red.). 1 udg. Danmarks Pædagogiske Universitet, Bind 1. s. 433-446 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Empowering teachers and students through situated goal formulation and assessment?
Misfeldt, Morten, Tamborg, Andreas Lindenskov, Slot, M. F., Hansen, T. I. & Bundsgaard, J., 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Making Meaning of Creativity and Mathematics Teaching
Misfeldt, Morten, 2015, Nordic research in mathematics education. University of Turku, Department of Teacher Education, s. 25-35 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 226813725
Flest downloads
-
517
downloads
Kvalitet i Dansk og Matematik: Et lodtrækningsforsøg med fokus på undersøgelsesorienteret dansk- og matematikundervisning
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
-
162
downloads
Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
107
downloads
CAS Assisted Proofs in Upper Secondary School Mathematics Textbooks
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet