Master class i programmering for KU-studerende

Skal du med til DM i programmering 9. oktober? Så test formen og få skærpet dine evner, når DIKU holder to master classes for KU-studerende.

Hvornår Hvor
Torsdag den 30. september kl. 16 - 19 Lokale 4-0-17, Universitetsparken 1, 2100 Kbh Ø

Ex-Lambdabamse Jakob Bæk Tejs Knudsen og ex-Participants Gabriel Damsholt, der begge tidligere har deltaget og klaret sig flot til DM i programmering aka. the Nordic ICPC giver dig over to eftermiddage tips og tricks til, hvordan du går til opgaverne, hvordan I får sat det optimale hold, laver en god arbejdsdeling og træner opgaver med jer, som sender jer på vinderkurs til DM i programmering.

Tilmeldingen er lukket nu, men du er velkommen til at dukke op og se, om der er plads.

Der er også pre-event i DIKU-kantinen

Jobindex og Netcompany kigger forbi DIKU-kantinen fredag den 1. oktober kl. 16 - 19 og holder et pre-event, hvor der dystes om præmier, og hvor I igen kan teste formen. Du kan allerede nu tilmelde dig eventen den 1. oktober.

Den rigtige konkurrence, the Nordic ICPC løber af stablen lørdag den 9. oktober fra 10 - 16 og holdes i Biokantinen på Biocentret for enden af Universitetsparken/Ole Maaløes Vej 5.

Der er et opslag er på vej, men der er pt. endnu ikke åbnet for tilmeldingen.