DIKU Business Club
Få adgang til en række eksklusive services som medlem af DIKU Business Club.
Alle medlemmer er sikret en plads på den årlige IT-karrieredag i maj. Jeres medlemskab giver desuden adgang til udvidet employer branding, eksklusive medlemsmøder, kontakt til vores forskere, undervisere og studerende samt sparring og hjælp til udvikling af virksomheden via adgang til innovationsnetværk, forskningsprojekter og efteruddannelse.
Premium
Dette medlemskab er for virksomheder med flere end 50 ansatte. I får:
- Fortrinsret og gratis garanteret stand på den årlige IT Karrieredag i maj, der besøges af ca. 500 studerende inden for datalogi og beslægtede uddannelser.
- Et årligt møde for HR-ansvarlige op til IT Karrieredag.
- Mulighed for at tilbyde gæsteforelæsninger eller studenterprojekter.
- Mulighed for at formidle jobopslag til studerende via DIKUs interne platforme.
- Mulighed for at deltage i øvrige employer branding aktiviteter, eksempelvis matchmaking events om studenterprojekter, virksomhedsbesøg for studerende eller egne arrangementer på universitetet, som klubben hjælper med at hoste.
- To årlige eksklusive medlemsmøder med nyt om forskning, undervisning, industrisamarbejde eller instituttets rolle i samfundet.
- Invitationer til faglige events og webinarer om fx forskningssamarbejde samt kontakt til forskere mhp. forskningssamarbejde.
- Adgang til at gøre brug af målrettede videreuddannelsestilbud.
Premium SMV/SME
Dette medlemskab er for virksomheder med færre end 50 ansatte. Medlemskabet giver adgang til samme fordele som Premium medlemskabet.
Premium Startup
Dette medlemsskab er for unge startup-virksomheder. Vi tilbyder et års gratis medlemskab med samme fordele som Premium, så I kan afprøve, om et medlemskab er noget for jeres virksomhed.
Abonnementsfrit medlemskab
Virksomheder, der i en periode støtter aktiviteter eller projekter på Datalogisk Institut med over DKK 40.000, opnår abonnementsfrit medlemskab så længe aktiviteten eller projektet løber. Det kan være deltagelse i et forskningsprojekt, aftale om en erhvervsph.d., sponsorat af hardware, software etc.
Virtual
Et virtuelt medlemskab er for virksomheder eller individuelle personer, som ønsker at holde sig ajour med DIKU Business Clubs events og aktiviteter. Vi afholder en del åbne events og webinarer, som også virtuelle medlemmer kan deltage i.
Lyder det som noget for din virksomhed?
Bliv medlem af DIKU Business Club
Se priser nedenfor
Et medlemskab gælder for et år ad gangen og er uopsigeligt de første 12 måneder. Kontrakten løber herefter indtil en af parterne ønsker at opsige forholdet. Et medlemskab kan opsiges med en måneds varsel.
Forretningsåret løber fra 1. juli til 30. juni. Der faktureres årligt i juni for den kommende periode.
Medlemsskab | Målgruppe | Pris |
Premium | Virksomheder med over 50 ansatte | DKK 25.000 ekskl. moms |
Premium SMV/SME | Virksomheder med under 50 ansatte | DKK 16.000 ekskl. moms |
Premium Startup | Startup-virksomheder | Gratis det første år |
Virtual | Alle interesserede, også enkeltpersoner | Gratis |
Hvis din virksomhed deltager i et forskningsprojekt med DIKU eller på anden vis sponserer projekter eller aktiviteter, fx en erhvervsph.d., software eller hardware svarende til DKK 40.000, fritages virksomheden for abonnement, så længe projektet eller aktiviteten er i gang.
Ikke-medlemmer kan deltage i den årlige karrieredag for DKK 30.000 kr.
Et virtuelt medlemskab er gratis og omfatter blot, at du tilmelder dig DIKU Business Clubs medlemsgruppe på LinkedIn.
DIKU Business Club er vært for en række forskellige events - både eksklusive medlemsevents og åbne events, hvor alle kan deltage.
Medlemsevents
Premium medlemmer inviteres til en række eksklusive events. Ud over den årlige IT Karrieredag inviterer vi til matchmaking event med M.Sc.-studerende i november (i den skemafri uge). Dette event er kun for medlemmer.
HR-medarbejdere inviteres til et årligt møde om employer branding og information om vores uddannelser.
Derudover arrangerer vi faglige events (forskningsoplæg og mulighed for at møde vores forskere) samt sociale events, eksempelvis den årlige DIKU Alumnedag i september, hvor medlemmer af DIKU Business Club også inviteres.
Åbne events
DIKU Business Club er vært eller medvært for en række åbne events hen over året, hvor alle interesserede kan deltage.
Det kan være forskningsforedrag, webinarer eller den årlige alumnedag. Vi er hyppigt medarrangører af events i samarbejde med eksempelvis innovationsklyngerne, andre universiteter eller større konferencer som fx Digital Tech Summit i 2021, hvor medlemmer af DIKU Business Club får 10% rabat på stande og billetter.
Tjek vores eventkalender for at se vores kommende events.
Kontakt
Inge Hviid Jensen
Erhvervskonsulent, Manager af DIKU Business Club
28 75 14 28
club@di.ku.dk