To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Standard

To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. / Misfeldt, Morten.

Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT), 2011. p. 72-86.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Harvard

Misfeldt, M 2011, To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. in Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT), pp. 72-86.

APA

Misfeldt, M. (2011). To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. In Viden om lærere: lærerviden (pp. 72-86). Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT).

Vancouver

Misfeldt M. To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. In Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT). 2011. p. 72-86

Author

Misfeldt, Morten. / To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT), 2011. pp. 72-86

Bibtex

@inbook{1657cbd2bd1947a7947a5b87774cb81e,
title = "To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning",
author = "Morten Misfeldt",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "72--86",
booktitle = "Viden om l{\ae}rere: l{\ae}rerviden",
publisher = "Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT)",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning

AU - Misfeldt, Morten

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 72

EP - 86

BT - Viden om lærere: lærerviden

PB - Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT)

ER -

ID: 227417069